מהלך להשגת תדמית נכונה
לעסק הוא מהלך ארוך טווח ולעיתים רבות מידי, נזנח על ידי בעלי עסקים קטנים
ובינוניים. המנטליות הישראלית בכל מה שקשור לשיווק נוטה יותר מידי למהלכים קצרים ואקראיים
מאשר למהלכים ארוכי טווח אשר מכוונים לצבירת תדמית חיובית. ככל שעסק מתבגר ומתרחב,
הוא מתחיל להבין את היתרון הטמון בצבירת תדמית. היתרון הוא שתדמית = כסף.
הנה למשל הדוגמא הכי פשוטה: עסק שצבר במשך 4 שנים תדמית חזקה יוציא מכיסו פחות
כספים לפרסום או לחלופין הפרסום שהוא יפעיל יניב יותר תוצר במאות אחוזים.