יום ראשון, 24 במרץ 2013

כיצד להשיג תדמית נכונה לחברה שלך.



מהלך להשגת תדמית נכונה לעסק הוא מהלך ארוך טווח ולעיתים רבות מידי, נזנח על ידי בעלי עסקים קטנים ובינוניים. המנטליות הישראלית בכל מה שקשור לשיווק נוטה יותר מידי למהלכים קצרים ואקראיים מאשר למהלכים ארוכי טווח אשר מכוונים לצבירת תדמית חיובית. ככל שעסק מתבגר ומתרחב, הוא מתחיל להבין את היתרון הטמון בצבירת תדמית. היתרון הוא שתדמית = כסף.
הנה למשל הדוגמא הכי פשוטה: עסק שצבר במשך 4 שנים תדמית חזקה יוציא מכיסו פחות כספים לפרסום או לחלופין הפרסום שהוא יפעיל יניב יותר תוצר במאות אחוזים.


יום חמישי, 14 במרץ 2013

ברוכים הבאים לעולם האסטרטגי של שיווק



בלוג זה מכוון לשתף בהצלחות וכשלונות של מהלכים שיווקיים שביצענו כדי שאתם, הקוראים, תוכלו ללמוד מתוך העשיה כיצד לשפר את האסטרטגיה השיווקית שלכם. וכן, לא משנה איזה גודל העסק שלכם, חייבת להיות לו אסטרטגיה שיווקית, בין אם היא כתובה על מסמך של 70 עמודים, ובין אם היא טבועה בקוד הגנטי של בעלי העסק.

בואו להתרשם, ללמוד וגם לשתף מנסיונכם!