יום חמישי, 29 במאי 2014

"אין הנחתום מעיד על עיסתו" - כוחן של ההוכחה, וההוכחה החברתית


המסרים שלנו לגבי המוצרים והשירותים שאנו מספקים, כאשר מוצגים בפרסום, הם בגדר הצהרות. הוכחה - proof וההוכחה החברתית - Social proof הן ראיות אשר תומכות בהצהרות שלנו ונותנות להן תוקף, ומהוות את ה"פה לאוזן" של העידן הדיגיטלי.

ההבדל העיקרי בין "הוכחה" ל"הוכחה חברתית" הוא מידת האותנטיות. מכתבי המלצה, בעיקר בצורתם הדיגיטלית, קלים יותר לזיוף ולכן מקבלים תוקף נמוך יותר. לייקים בפייסבוק לעומת זאת, ובמיוחד תגובות בפייסבוק קשה מאוד היום לזייף ולכן התוקף שלהן גבוה מאוד. הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לשלב את שניהם בפרסום – דפי נחיתה או אתר.

להמשך קריאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה