יום שני, 26 במאי 2014

5 טיפים ליצירת דפי נחיתה יעילים וממירים

דף הנחיתה הוא לרוב מרכז הפעילות השיווקית באינטרנט. זה יכול להיות דף יחיד במסגרת קמפיין ויכול להיות עמוד מוצר באתר שלנו. כך או כך מטרתו של דף הנחיתה היא – להציע לגולש הצעה אטרקטיבית, ולגרום לו להתקדם בתהליך המכירה, על ידי משלוח הפרטים שלו, או לרכוש בפועל מוצר.

יש הרבה גישות לדפי נחיתה - הם יכולים להיות מאוד קצרים ותמציתיים, ויכולים להיות מאוד ארוכים ומפורטים. הם יכולים להיות מעוצבים לתפארת ויכולים להיות טקסטואליים בלבד - אבל יש כמה עקרונות יסוד שמשותפים לכל הסוגים, והם אלו שבסופו של דבר עושים את ההבדל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה